Quan anem al cinema, acostumem a dir que anem «a veure» una pel·lícula però… Per què no diem que anem «a escoltar» un film? Des de l’inici de la cinematografia, la música ha tingut un paper crucial per a la comprensió emocional, expressiva i descriptiva d’allò que es projecta a la pantalla. El cinema mai no ha estat silenciós i el paper dels compositors, arranjadors i muntadors musicals ha estat clau per a dur-ho a terme. Hi ha algú que hagi concebut l’èpica paisatgística del cinema sense una partitura musical? Provocarien la mateixa por les pel·lícules de terror sense una partitura? Al llarg d’aquest curs, impartit a través de pel·lícules que marquen una relació crucial entre la imatge i la música, s’estudiaran diverses tipologies, estils i escoles musicals que vertebren una relació fluïda, ja des de l’inici del cinema anomenat sonor. El cinema d’aventures, el musical, les reflexions referents als músics realitzades des del cinema… seran alguns dels eixos que vertebraran aquest curs.+
- Projecció
El hombre que sabía demasiado (2a versió)
07/09/2009
BARCELONA
- Projecció
Cantando bajo la lluvia
09/09/2009
BARCELONA
- Projecció
Prueba de orquesta
14/09/2009
BARCELONA
- Projecció
El cantante de jazz
16/09/2009
BARCELONA
- Projecció
Todas las mañanas del mundo
21/09/2009
BARCELONA